Novosti

Manifestacija ovakve vrste dodana vrijednost svemu što je Grad proteklih godina radio i što će tek raditi na stvaranju što boljeg poslovnog ozračja. Milorad Batinić, gradonačelnik

Ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras na Poslovnom uzletu Ivanec 2015.

Četvrtak

Oko 150 poduzetnika, obrtnika i drugih predstavnika poslovne zajednice, mladih visokoškolovanih kadrova i srednjoškolaca u četvrtak je, 18. lipnja, sudjelovalo na besplatnim edukacijama u sklopu Poslovnog uzleta Ivanec 2015. održanom u Hotelu Orion.

Manifestaciju koja je prošla u dobrom ozračju organizirali su Poslovni dnevnik, Grad Ivanec, Varaždinska županija i Ministarstvo poduzetništva i obrta, a posebno veseli što joj se odazvao velik broj mladih, fakultetski obrazovanih ljudi.

Uvodnim riječima okupljenima se najprije obratio glavni urednik Poslovnog dnevnika Mislav Šimatović, dok je skup u ime grada – domaćina pozdravio gradonačelnik Milorad Batinić te naglasio da je manifestacija ovakve vrste dodana vrijednost svemu što je Grad proteklih godina radio i što će tek raditi na stvaranju što boljeg poslovnog ozračja.

Varaždinski dožupan Alan Košić istaknuo je da su i ivanečke tvrtke i Grad dali velik doprinos činjenici da je Varaždinska županija najkonkurentnija u Hrvatskoj i da se nezaposlenost drastično smanjila. Skupu se odazvao i ministar poduzetništva i obrta Gordan Maras s kojim je M. Šimatović potom vodio zanimljiv i dinamičan intervju s ciljanim pitanjima vezanim uz gospodarsku tematiku.

U nastavku je organizirana i zanimljiva panel diskusija pod nazivom „Kako biti uspješan poduzetnik”. Vodio ju je zamjenik glavnog urednika Poslovnog dnevnika Vladimir Nišević, a u njoj su sudjelovali domaći mali i srednji poduzetnici - Zdenka Šarolić iz Arhitektonskog studija Nexar Ivanec, Krešimir Canjuga, direktor Hydromata, zatim, Alan Rinkovec iz Itasa Prvomajske d.d. i Miroslav Belcar iz Fabrike d.o.o. kao primjer poduzetnika koji ima odličnu poslovnu ideju, međutim, problem je kako je „zavrtjeti“ do uspješnog biznisa. Svatko od njih u svom je segmentu pričao o svojim poslovnim počecima, iskustvima, teškoćama i ograničenjima, ali i o načinima na koji je njihov trud i rad kapitaliziran.

U nastavku su održane edukacije i radionice za sve prijavljene sudionike, a predavali su im renomirani stručnjaci iz raznih područja koji su im prenijeli savjete te konkretna znanja i upute.

Poslovni uzlet Ivanec 2015. pokazao se prvorazredna poslovna manifestacija, a koliko su i mediji željni pozitivnih vijesti iz gospodarstva pokazuje i podatak da su joj veliki publicitet dali i najveći nacionalni i regionalni elektronički mediji i tiskovine.

print