Novosti

Otvoren je E-impuls za mikro i mala poduzeća, rok prijave do 30. rujna 2016.

Petak

Iako su najave za otvaranje Poduzetničkog impulsa bile još za lipanj, a u najavi su  bile i neke novosti u odnosu na prošlu godinu. Ministarstvo poduzetništva i obrta je 21. srpnja 2016. otvorilo dugo očekivani E-impuls.

Pravo podnošenja prijave imaju pravne ili fizičke osobe koje su mikro i mali poduzetnici, registrirani za gospodarsku djelatnost u sektorima u kojima su prihvatljiva ulaganja, a to su:

  1. C Prerađivačka industrija, svi izuzev skupina: 12.0 Proizvodnja duhanskih proizvoda, 25.4 Proizvodnja oružja i streljiva, 30.4 Proizvodnja vojnih borbenih vozila
  2. F Građevinarstvo, samo skupine: 43.2 Elektroinstalacijski radovi, uvođenje instalacija vodovoda, kanalizacije i plina i ostali građevinski instalacijski radovi, 43.3 Završni građevinski radovi, 43.9 Ostale specijalizirane građevinske djelatnosti;
  3. J Informacije i komunikacije;
  4. M Stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti, samo skupine: 71.1 Arhitektonske djelatnosti i inženjerstvo te s njima povezano tehničko savjetovanje, 74 Ostale stručne, znanstvene i tehničke djelatnosti 74.1 Specijalizirane dizajnerske djelatnosti i 74.2 Fotografske djelatnosti

Prihvatljive aktivnosti u ovogodišnjem E-impulsu su: nabava novih strojeva, postrojenja i opreme za proizvodnju, obradu i preradu te s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, montaže i stavljanja u pogon; nabava dijelova postrojenja i opreme kojom se proširuju proizvodni kapaciteti i/ili zaokružuje proizvodna linija, alata, radnih vozila i strojeva te s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, montaže i stavljanja u pogon; nabava mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata;  troškovi uređenja i opremanja objekta/radionice ukoliko se radi o prihvatljivim aktivnostima; troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver) koji su izravno povezani sa svrhom projekta.

Od nematerijalnih troškova prihvatljiva su ulaganja u: troškove nabave patenata, autorskih prava, znanja ili drugih vrsta intelektualnog vlasništva, troškove vezane uz stručna osposobljavanja,  troškove informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (softver) koji su izravno povezani sa svrhom projekta te troškove savjetodavnih usluga neophodnih za ulaganje (usluge upravljanja projektom, usluge provedbe javne nabave za potrebe projekta te troškovi promidžbe i vidljivosti).

Najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 30.000,00 HRK. Najveći iznos potpore male vrijednosti ne može prijeći iznos od 300.000,00 HRK. Maksimalan intenzitet potpore koja se može dodijeliti poduzeću prema veličini iznosi 65% za mala poduzeća i 85% za mikro poduzeća.

Rok za podnošenje prijava projekta na E-impuls je od 01. kolovoza do 30. rujna 2016. godine.

Projektni ured Grada Ivanca održat će informativnu radionicu u na kojoj će detaljno predstaviti Poduzetnički impuls, objasniti će uvjete prijave, način prijave, prihvatljivost te ostale bitne informacije za apliciranje projekata. Na radionici ćete imati priliku postaviti pitanja i uključiti se u raspravu kako bi sve nejasnoće oko prijave projekta bile objašnjene. Obavijest o datumu održavanja prezentacije svi poduzetnici i obrtnici iz naše baze dobit će na svoje e-mail adresa, a najava za radionicu bit će objavljena i na web stranici Grada Ivanca.

Stoga, pozivamo sve zainteresirane mikro i male poduzetnike i obrtnike koji planiraju ulagati u svoje poslovanje i razvijati svoje poslovne ideje da se jave konzultantima Projektnog ureda Grada Ivanca na e-mail adresu projektni.ured@ivanec.hr kako bi im oni pomogli u izradi projektne dokumentacije i apliciranju projekta. Posebno pozivamo poduzetnike i obrtnike koji još nisu surađivali s Projektnim uredom da se jave u Ured kako ne bi propustili još jednu priliku za dobivanje bespovratnih sredstava.

print