Novosti

Predstavnici vijeća 14 mjesnih odbora raspravljali o održavanju i radovima na groblju Ivanec u 2015.

Srijeda

Predstavnici vijeća 14 mjesnih odbora u srijedu su, 21. siječnja, na sastanku u ivanečkoj Gradskoj vijećnici održali sastanak na temu održavanja i uređenja groblja te investicijskih radova na gradskom groblju Ivanec u 2015. godini. U radu sastanka sudjelovali su i zamjenik gradonačelnika Branko Putarek, izvršni direktor Ivkoma Mladen Stanko, voditeljica Ivkomovog Sektora komunalnih poslova Mirjana Skroza te pročelnik gradskog Upravnog odjela za urbanizam, komunalne poslove i zaštitu okoliša Stanko Rožman.

Kako je na početku istaknuo dogradonačelnik B. Putarek, glavni razlog sastanka jest želja gradskog vodstva da se predstavnici mjesnih odbora očituju o prijedlogu programa održavanja i uređenja te investicija što ga je izradio Ivkom. Naime, na taj program suglasnost mora dati gradonačelnik, koji pak smatra da se o njemu prethodno trebaju izjasniti predstavnici svih građana koji svoje pokojnike pokapaju na groblju u Ivancu. 

U nastavku sastanka je M. Skroza nazočne provela kroz popis predviđenih radova i njihovu troškovničku vrijednost te pojasnila način na koji bi se na groblju ove godine provodili pojedini radovi i investicijski zahvati, uz naglasak da će se raditi u skladu s raspoloživim sredstvima prikupljenim od naplate grobne naknade, prodaje grobnih mjesta i od suglasnosti za građevinske i klesarske radove. Građani su pak na sastanku iznijeli više primjedbi koje se odnose na visinu troškova pojedinih radova, na vrijeme pogreba, na uređenje prostora ispred grobne kuće, na potrebu uređenja parkirališta, na čistoću grobne kuće i sl. Predložili su obnovu kapelice na groblju te strože kažnjavanje građana koji u kontejnere namijenjene grobnom otpadu odlažu sve i svašta. 

Njihove primjedbe i prijedlozi bit će razmotreni na razini Grada Ivanca i Ivkoma.

print