Novosti

M. Batinić: U 1. fazi - izgradnja brze ceste Varaždin-Ivanec 2020./2021. godine

Nedjelja

Izgradnja brze ceste Varaždin - Ivanec – Lepoglava – Bednja – Krapina (Đurmanec) prioritetni je prometni projekt HC-a u Varaždinskoj županiji.

Potvrđeno je to na radnom sastanku direktora HC-a Josipa Škorića i gradonačelnika Ivanca Milorada Batinića koji je u utorak, 12. rujna (dva dana prije nego što je Vlada RH na svojoj sjednici 14. rujna, ovu cestu uvrstila u Strategiju prometnog razvoja RH 2017. – 2030. godine), održan u Upravi HC-a u Zagrebu.

U radu sastanka sudjelovao je i Stanko Rožman, pročelnik gradskog Upravnog odjela za urbanizam i komunalne poslove.

Poznato je da je Grad Ivanec dugi niz godina vrlo aktivno podupire, a i sam je uključen u sve aktivnosti usmjerene izgradnji brze ceste koja bi zapadni dio Varaždinske županije povezala s ključnim nacionalnim cestovnim pravcima (autocestom Macelj-Zagreb i autocestom Goričan-Varaždin-Zagreb) te time ovdašnje gradove i općine izvukla iz  prometnog „slijepog crijeva“ i velikim izvoznicima ovoga kraju omogućila bolju prometnu povezanost.

- S obzirom na to da se uvrštavanje ove ceste u Prometnu strategiju Hrvatske pojedinci odjednom jako trude pripisati nekim vlastitim, nepostojećim zaslugama, radi istinitog i točnog informiranja građana potrebno je istaknuti više važnih činjenica. Prije svega, riječ je u projektu koji je već godinama u realizaciji, aktivnosti na njemu odvijaju se prema predviđenom terminskom planu pa su u tom kontekstu naprosto neshvatljivi bombastični napisi iz Županije kojima se insinuira da je uvrštavanje brze ceste u Prometnu strategiju RH zasluga aktualnog župana. To ne samo da je smiješno, već je i nedostojno ugleda osobe koja obavlja jednu takvu visoku političku dužnost - poručio je Batinić te podsjetio da je cesta Čakovec – Varaždin – Ivanec – Krapina bila uvrštena još u Strategiju prometnog razvitka RH iz 1999. (NN 139/99), kao 17. zagorska transverzala.

- Dakle, ovaj projekt – kako se insinuira – nikako nije nešto što tek počinje, nego je riječ o projektu čija je realizacija već poodmakla. Potvrđuje to i podatak da su upravo u Gradskoj vijećnici Ivanec još u veljači 2015. godine predstavnici HC-a i IGH Zagreb održali  javno izlaganje Studije utjecaja na okoliš u zahvatu brze ceste. Projekt ide dalje pa je trenutačno u tijeku izrada Idejnog projekta brze ceste. Dovršetak njegove izrade očekuje se do kraja travnja 2018. Odmah nakon toga slijede aktivnosti oko ishođenja lokacijske dozvole te raspisivanje natječaja za izradu glavnog projekta, koja će trajati oko godinu i pol dana. Usporedo će rješavati imovinsko – pravni odnosi i otkup zemljišta. Početak radova na izgradnji ceste može se očekivati u drugoj polovici 2020. ili početkom 2021. U prvoj fazi radova cesta će se graditi od Varaždina do Ivanca, u dva traka, dok se projekt izrađuje za gradnju ceste u četiri traka - izjavio je M. Batinić.

Što se tiče planova HC-a, dodao je Batinić, ali i izraženih interesa najvećih izvoznih gospodarstvenika, poduzetnika i građana, izgradnja brze ceste kroz Ivanec ostaje strateški i realni prometni projekt kojemu dugoročno nema ozbiljnije alternative.

-To je izraženo i prilikom boravka premijera Plenkovića u lipnju ove godine u Ivancu, kada sam osobno o tome s njim razgovarao o toj temi, a ozbiljnost takvih namjera sada je potvrđena i uvrštavanjem brze ceste u Strategiju prometnog razvoja RH – zaključio je ivanečki gradonačelnik M. Batinić.

Na sastanku u HC-u razgovaralo se i o više drugih tema vezanih uz uređenje prometa na ivanečkom području – o rješenju spojne prometnice s brze ceste kojom bi se vozači preko nadvožnjaka (iznad pruge) spuštali na državnu cestu D35 (ivanečku obilaznicu) te o izgradnji sjevernog nogostupa uz državnu cestu od Ivanca do Ivanečkog Naselja.

Opširnije o tome - u novom broju Ivanečkih novina.

print